kort o gott om helgen o starten på ny vecka

Mycket i göringen nu, så därav väldigt lite bloggande. I helgen blev det utgång i lördags, som började med förfest hos david och därefter blev det till banken. En bra och rolig kväll helt enkelt. =) Kul att komma ut i krstd för en gångs skull.. är ju inte så ofta det händer precis..

I söndags så var det pappas födelsedag vilket innebar att vi skulle ut o äta med familjen o farmor o farfar. Så blev till att ställa klockan så att jag kom upp vid halv tolv.. smått bakis o trött var man efter att ha kommit hem vid kvart över tre på natten.. men efter en dusch så var man hyfsat pigg igen, o vid ett blev det till att gå till Rose Garden och möta upp familjen. Sen blev det god middag där och efter det hem till mig för att äta lite kakor o tårta. På kvällen satte jag mig sedan på tåget till Lund för att åka ner till J, och samtidigt få lite sovmorgon på måndagen. Att börja åtta på måndag är ingen höjdare när man pendlar, gå upp fem på måndagsmornar undviker man ju gärna om det går! Så att sova i Lund e ju inte fel då. =)

Igår blev det en hel dag i Lund med först skola i fyra timmar, sen en slapp eftermiddag hos J innan jag skulle på möte med WSJ-2011 - CSI i Hjärup på kvällen. Jättekul att få komma igång lite med wsj nu, och träffa lite gamla vänner och lite nytt folk! Sen att det innebar att jag inte var tillbaks i krstd förrän vid fem över elva igår kväll e sånt man får ta. :)

Idag har det blivit till att sova ut lite och sen till frissan kl elva för att klippa mig. Som resulterade i 5-15 cm kortare hår. Klippte upp det ganska mycket, även om någorlunda av längden är kvar baktill. Därefter blev det hem o äta lunch och nu sitter jag o läser en artikel till morgondagens föreläsning. Fast ska snart bege mig till Åhus för att äta och sen är det scoutmöte och ledarträff som gäller.

Nyklippt
       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: Anonym

oh vad fint. gillar lockarna jätte mycket!



Hur är de med dig, fullt upp med skolan?



Kram

2010-02-09 @ 17:57:43
URL: http://jejkej.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej, jätte fint verkligen!! :)



A, jo de går väl alltid upp och ner med pluggandet, men vad blir du när du väl är klar sen?



Jodå, allt e fint, vart sjuk nyss, så lite efter förkylning nu bara.



Hehe tack tack!! :)

2010-02-10 @ 08:53:51
URL: http://jejkej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0