bättre.. nää

För att uppdatera efter förra inlägget så har resten av dagen inte varit så mycket bättre.. Har haft nedåt dippar hela dagen.. eller rättare sagt varit nere nästan hela tiden och då och då gått uppåt.. men sen har det gått neråt igen. =( Stängde både ner msn och av ljudet på mobilen ett tag, plus la den långt ifrån mig för att verkligen slippa allt! Orkade inte med nåt förutom att lyssna på musik.. och det har det blivit.. har nog lyssnat på alla låtar i min favorit lista på spotify, och vissa av dem flera gånger om. Musik är verkligen humörshöjande och finns verkligen musik för alla humör. =)

Att jag sen dessutom haft huvudvärk hela dagen har ju inte precis gjort det bättre. Det enda som var lite skönt var ett telefonsamtal med mamma och pappa då jag fick prata av mig lite och få lite distans till allt. Även om allt är lika förvirrat förfarande.. Har tappat motivationen till allt just nu känns det som. Men förhoppningsvis är det bara en dålig dag.. eller en hemsk dag rättare sagt. :( Tack och lov för att det är en del humor i fredagsprogrammen iaf, det blir man lite gladare av!


       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0