drömmar

Ibland blir man väldigt undrande över de drömmar man har. Om de har betydelse eller om det bara är en slump att man drömmer just det.

Har de senaste nätterna drömt väldigt mycket, fast då har det varit ganska enkla och mindre anmärkningsvärda drömmar. Förutom i natt, det var iofs en ganska enkel dröm, men dock mindre logisk. Drömde att jag var gravid och sen plötsligt fick en flicka.. Dessutom var jag hemma hos mina föräldrar och de var dem som var med på sjukhuset och pappan (J) ägnade ingen nån tanke åt förrän jag väl var hemma igen. Ehh, lite förvirrande japp! Sen när jag skulle ringa pappan, vaknade jag ju självklart.

Smått konstig dröm, fast iaf en lycklig en.. Om än att man blir väldigt fundersam om den har nån betydelse eller bara var en konstig dröm.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0