effektivt..

Har haft en sådan effektiv dag idag på hemmaplan.. har tvättat, plockat ner julen, storstädat o ja, sen var tiden slut. Min storstädning tog verkligen tid.. Men nu är här rent! Inga mer filfläckar på golvet.. efter mitt lilla missöde i lördagsmorse tio min innan jag skulle till tåget. Och inga dammtussar heller som ligger och yr runt. =)

Blev även en runda ut för att ta mig till rese och köpa nytt månadskort, ska ju till Lund imorgon o sen blir det en del resande framöver med. Så räknade ut att det var ganska smart att köpa det nu, trots att terminen inte börjar förrän om en vecka. Sen blev det även en runda in på domus för att handla lite. Så nu är jag redo för att sitta en dag i skolan imorgon o skriva arbete me sara o andré. :)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0