En trött torsdag

Kursstart idag då ja.. var verkligen mjukstart, om man bortser från att vi började kl åtta. Usch, har varit sjukt trött o seg hela dagen kan jag säga.. Men som jag skrev igår, visst ju nästan att jag inte skulle sova så mycket, och så blev det med. Trots att jag gick och la mig vid tolv, efter att ha pratat i tele me carro i sådär 50 min, så kunde jag ändå inte somna förrän vid två. Så blev tre timmars sömn.. Wiie. Not good at all! Inte så konstigt att jag höll på att somna i skolan idag när vi satt och kollade på en film om Enron på introduktionen till just Post Enron kursen. Vilket var lite jobbigt för filmen var bra.. men när man är så trött så att man nästan somnar, innebär det oxå att man inte hänger med fullt hela tiden.. och ännu mindre när filmen är på engelska utan ens engelsk text. Ajja, som tur är behöver man inte minnas hela filmen plus att jag lär nog kunna tillräckligt om Enron efter denna kursen ändå.

Nä, nu ska jag kolla vidare på Made in Sweden och sen blir det nog snart sängen. Gosh, vad trött jag e! E nog tur att det blev lite ändring i planerna igår.. Hade nog ändå inte varit så roligt sällskap ikväll.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0