...

Vilken hemsk morgon detta blev.. Ett ihop-bryt är alltid bra att starta en fredag med.. Inte! Speciellt inte när man hyperventilerar. Och verkligen inte när man har huvudvärk samtidigt :S

Men fick iallafall en anledning att se över min situation och en start att börja skiva dagbok igen. (alltså för hand, inte på datorn :P) Insåg även att jag behöver en resa till Taizé snart! Det är ju stället där jag bygger upp massa ny energi och där man släpper allt man har i en vecka.. Vilket jag verkligen skulle behöva nu. Är alldeles för länge sen jag var där, 2 år sen snart och det börjar som sagt märkas! Så en taizéresa skulle verkligen inte vara fel.. Nån som vet när nästa taizégudstjänst är i Åhus förresten? Kan behövas även en sådan, för även de har en förmåga att släppa allt för en stund och ger ny energi.

Kom även fram till att jag saknar att ha mina vänner nära mig.. Varför ska alla bo så långt iväg? Umgås ju knappt med nån som bor i krstd, inte ofta iallafall.. så då kan man ju undra sig varför jag bor här? Som sagt lite e nog lite smått förvirrad just nu..  Men eftersom jag är i Åhus så ofta så som jag är (pga scouterna) så hade det inte fungerat att bo i Lund heller för tillfället. Nä, får nog se över min situationen lite.. Eller vill/ska jag det..?
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0