feel-good :)

Sitter o kollar på Michael Jackson - 30 år som artist! Underbart härlig och exakt vad jag behövde. Mår lite halvkasst ikväll (illamående, och är tok varm i ena stunden o fryser i andra), så nåt som verkligen ger feel-good känslor är exakt vad som behövs. Spelades dessutom Heal the World i ett riktigt härligt framförande nyss med massa bilder till.. blev helt rörd av det.. Åh, vad jag vill se This is it igen! Michael jacksons låtar är fantastiska! :)



Annars har det varit lite lagom hektiska dagar i denna veckan, mycket resande kan man säga... Har bara varit hemma i lägenheten i måndags till fyra tiden och sen knappt en timme igår. Men har haft det bra där jag varit med. :) Blev till farmor o farfar i simrishamn i tisdags efter att det ställts in en gång på morgonen och sen flyttats fram istället till senare på eftermiddagen. Var kul att komma till S-hamn i lite vinterväder, även fast det blev jag som fick köra hem i snöandet som hade börjat igen sen. Som vanligt fick man lite med sig därifrån, denna gången blev det två kakfat o en sångbok. Farmor hade nog gett mig mer.. men har inte riktigt platsen, plus att jag inte vill ha allt konstigt de har. Tar bara det jag gillar och kan ha nytta av nu. =)
Igår var jag hemma hos familjen till de skulle köra in till stan och jag samtidigt fick skjuts hem. Skönt att slippa behöva ta bussen ibland. Väl hemma var det bara till att packa om o sen ta sig iväg till tåget för att åka till Lund o träffa min J. Sen har jag varit i Lund tills i eftermiddags, då jag tog en fika o catch-up med Johanna innan det blev tillbaks till krstd igen. Mycket trevligt, kommer sakna henne när hon åker tillbaka till Tyskland!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0