huvudvärk o sockproblem

Usch, vaknade med huvudvärk idag med...suck... känns inget bra. Tredje dagen som jag går in på nu. Men hoppas den går över med lite mat, kaffe och en citodon. Sömnbrist kan det iaf inte vara längre, som med största sannolikhet var orsaken till att jag fick huvudvärk i torsdags.
Känner mig iallafall lite mer positiv idag.. Vilket jag bara kan tacka min underbara J för, satt och pratade länge igår och fick ur mig allt.. både för att det är underlättande att prata av sig plus för att han skulle få förståelse. Vilket han fick och hade och gav mig även lite ny energi. Och förhoppningsvis får jag ytterliggare lite mer under resten av helgen. :)

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, o sen ta och klä på mig och ge mig ut. En runda till apoteket för inhandling av treo, halstabletter och ny handkräm (för känsliga händer) och sen till lindex, hm eller kappahl för att köpa sockar och strumpbyxor. Börjar sina på den fronten, då det går hål i sockarna! Tycker verkligen inte att jag förbrukade så många sockar innan, men antingen så är kvalitén sämre eller så har jag en förmåga att slita på sockarna extremt snabbt. Nån annan som har samma problem? Visst är sockar för övrigt otroligt tråkigt att köpa? Därav köper jag gärna sockar med motiv på. Älskar motivsockar! Vilket nog de flesta har märkt. :)

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0