Kaalmaar

Så är man i Kalmar sen igår lunch. Härligt att vara här igen.. om än kallt på grund av blåsten. Finns nog faktiskt ingen annan stad som det blåser så mycket i som Kalmar. Motvind vart man än ska cykla. Usch!

Blev utgång igår kväll. Förfest på taket med massa sjuksyrror. Inte många man kände.. men däremot en gammal klasskamrat sen första veckorna på Health managemen programmet. Fast vi brukar av nån anledning träffa på varandra här och var i Kalmar. :) Sen hamnade vi på harrys, så satte min fot på Harrys för tredje gången eller nåt sånt.. och tyvärr är det fortfarande inte nåt stället jag gillar... Musiken var verkligen kass igår.. Och faktiskt så är musiken A och O för att ett uteställe ska vara bra enligt mig. Men, men hade kul i vilket fall! =)

Idag har det blivit lite bakande och sen hamnade vi hos Fia på Ängö för fika med Fia, Fia o Mathias. Och nu sitter jag själv här i maddes lägenhet medan hon är och tränar. Därav passar jag oxå på att uppdatera bloggen. :) 

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0