lite funderande på namn...

Sitter hemma i Åhus nu.. sen några timmar tillbaks.. Åkte ner vid halv fem och sen dess har det blivit lite patientsspelande med pappa, middag och tv-kollande. Har även ikväll kommit på en tanke att jag kanske ska byta namn på bloggen.. fast då måste jag skaffa mig en ny och det vet jag inte om jag vill. Eller är alternativet att skaffa sig en egen domän istället.. Fast då ska jag vara verkligen säker och känna mig nöjd med det namn det kan tänkas bli.. Men känner iaf att zunnygirl inte riktigt är det namn jag vill ha på bloggen egentligen. Zunnygirl har ju dock följt med mig sen jag skaffade min nuvarande msn-mail för åtta år sen. Och då blev det för att jag är en riktig soltjej men inte ville ha sunny skrivet på vanligt vis. :)

Ajja, får fundera vidare.. Annars kanske det blir ett blogg-namnbyte om ett halvår.. när jag är klar med det jag gör nu. Och ska ha lite av en nystart i livet.. :)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0