Lunarkontot sen 9 år är borttaget!

Har precis tagit bort mitt Lunarstorm konto... som jag haft sen 2001! Känns extremt konstigt.. fast använder det ju aldrig längre.. får bara massa inlägg och mejl från okända killar.. och det är inte jag intresserad av. Så därför känner jag att jag tröttnat på lunarstorm.. Är trots allt ett nytt årtionde nu.. så varför inte ta bort lite som har med det förra att göra!

Annars har detta varit en seg dag.. Gjorde yoga i en timme.. skönt! Fast dock lyckades två muskler i nederryggen komma i kläm, som brukar göra det av en viss övning, så blev lite smått svimfärdig av smärtan där ett tag.
Har även blivit lite telefonsamtal.. o försök till att få ihop två planeringar för att träffa J, vilket blir först på onsdag. Och nu borde jag nog göra lite mat... skakar om höger hand av den energibrist jag har, så det om nåt är ett tydligt tecken på att mat behövs nu!!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0