måndag

Börjar nog få en förkylning (igen). Började nämligen igår få ont i halsen och idag är det inte bättre precis.. Fast "peppar, peppar ta i trä" så är det bara halsen än så länge, och kan ju hoppas det bara håller sig där.. Gissar att det är bror min som smittat mig.. han har ju fått en ordentlig förkylning och har ju knappt nån röst stackaren.

Idag vaknade jag på grund av halsen tidigt (om man ser till mina tider nu i ledigheten). Så gick upp och åt lite frukost och drack lite honungsvatten och sen blev det till att sätta in en film i dvd och lägga sig i soffan och titta på film, fast mestadels sova. ) Men nu blir det istället till att ta tag i denna dagen och fixa med lite innan jag ska ta mig till Åhus.. Imorgon ska vi traditionsenligt fira trettondagsafton i Simrishamn. Även om den traditionen inte blivit så mycket av de senaste åren.. iaf inte för mig. Men nåt år blir det så... och imorgon ska det åter bli ett besök hos farmor o farfar. Är dessutom över ett år sen jag var där sist, så är ju på tiden. =)

I Simrishamn en sommar

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0