ny vecka, ny termin

Så var det ny vecka igen. En vecka som innebär terminsstart och därmed kursstart av två nya kurser. Vilket därmed betyder att detta är min sista termin jag läser (i alla fall på magisterprogrammet). Gosh, vad konstig tanke. Även om man vill bli klar så känns det ändå konstigt när man tänker på det. Att tänka sig att man inte ska plugga mer sen och därmed inte lära sig en massa nytt hela tiden känns ju jätte förvirrande. Visst kommer man lära sig nya saker även efter man är klar. Men då får man ju göra både områdessökandet och kunskapssökandet själv.  Men, men är 20 veckor till dess. Varav tio veckor med uppsats så då ska nog kunskapsbehovet vara stillat just för tillfället i alla fall. :)

Tänkte förresten höra om nån av er som läser min blogg, inte för att jag inte har så stor koll på vilka ni är eftersom ni inte så ofta kommenterar, men ändå, vet nån i Malmö som har en lägenhet tillövers. En av mina kära vänner, Karin är nämligen i stort behov av en lägenhet i Malmö så snart som möjligt! Men att hitta en lägenhet där är inte det lättaste i alla fall inte på studs!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0