promenad i -10

Så har man varit ute två gånger idag.. :)
Den ena gången blev det en promenad på över en timme... hade tänkt att det skulle bli sådär en halvtimme. Men valde fel promenadväg för att den skulle bli mindre än 45 min och dessutom var det skönt att vara ute. Även om det var sådär -10 grader så var en timmes promenad inte fel. Gick dessutom vid hammarsjön och det var så mysigt att gå där när solen var på väg ner. Det enda som saknades var sällskap, tur man har musik som ett komplement då!
Sen blev det en runda ut igen ikväll. Fast då på cykel till maxi. Är glad jag har väldigt nära till maxi för det var himla kallt att cykla. Men behöver man fylla upp kylskåpet så är det inte mycket till val än att ta sig ut i kylan.

Tog lite bilder me mobilen under min promenad.



Sitter nu och kollar på Let´s dance och verkar ju inte vara ensam om det heller.. :) Men de flesta är ganska så duktiga. Sen finns det några stela typer med, och var det bara jag som tyckte gudrun schymans ben såg ut som en giraffs ibland.. De va ju här o där och överallt.. :P Men hon fick visst ganska så bra kritik ändå.
Sen efter Let´s dance blir det till att packa. Åker till Kalmar o Madde imorgon förmiddag. Så tänkte försöka ha så mycket som möjligt packat innan jag går o lägger mig, då är det mindre chans att jag glömmer nåt imorgon.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0