upp o ner

Så är man i Åhus och har varit här sen tvåtiden idag.. har packat ner julsakerna, ätit våfflor (mmm!), varit ute o gått, ätit middag o kollat på tv.. Men nu är jag uttråkad. Inget vettigt på tv längre (iaf inte nåt som jag känner för att se) o alldeles för mycket ljud runt omkring. Att man dessutom har smått huvudvärk sen jag spelade lite tv-spel med brorsan innan ikväll gör det inte mycket bättre. Ja, humöret går upp och ner just nu... Men närmar sig röda veckan så vet ju därmed vad humörsvängningarna beror på. Är det enda i PMS-väg jag har just nu så är det humörsvängningar. Kan störa mig på minsta lilla och att dessutom vara smått uttråkad samtidigt gör det inte precis bättre. Saknar en viss person gör jag med...

Nä, ska ta mig en huvudvärkstablett o hoppas att huvudvärken o humöret blir bättre. Annars går jag nog snart o lägger mig.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0