Mot World Scout Moot Kenya

Då har man packa allt, ryggsäcken ligger på 19 kg, efter lite upppackande och ompackande, och sen en bag med tält, liggunderlag, sandaler och toapapper och liten ryggsäck på det. Lagom att bära eller hur. :)

Sitter i Åhus nu och har precis ätit middag med familjen. Lite slappande nu i några timmar innan jag vid två i natt ska bege mig till Daniel och sen därifrån åker vidare till stan för att möta upp oskar och därefter åker vidare till Köpenhamn och Kastrup!

Har ett antal gånger fått frågan om jag inte har resnerver, men nä.. fast har väl att göra med att förra gången jag skulle iväg åkte jag själv och då skulle jag vara borta ett halvår. Nu åker jag tillsammans med 12 andra (från kastrup, ännu fler väl i Kenya) och är borta 3 veckor. Så resfebern är långt borta.. det enda som kanske kan vara är att man hela tiden dubbelcheckar att man har allt med sig.

En rolig sak är att jag just nu sitter och målar naglarna. Kan tyckas vara lite konstigt att man göra det precis innan man ska åka iväg med scouter i tre veckor. Men naglarna håller bättre när de är målade, så därav är syftet. :) Sen att det med största säkerhet kommer vara ganska så slitet och avfalgnat när jag kommer hem igen är nåt man får ta.


Kommer nog inte skriva här under de närmsta veckorna, men vår gemensamma resdagbok lär iallafall uppdateras lite då oh då.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0