varmt, varmt

I motsvarighet till gårdagens varma väder, då det var nästintill omöjligt att vistas ute, så var det idag en lite mer mulen dag och därmed lite svalare. Bara 22 grader mitt på dan idag i motsvarighet till gårdagens 31 grader i skuggan. Hade extremt svårt att sova i natt just på grund av värmen med. Gick inte att få ut värmen, så fick sova med fläkten igång, vilket gjorde att man hade ett konstant surrande som störde lite smått. Jobbigt! Hoppas inte på att det blir lika varmt i lägenheten inatt.

Dagen idag har annars ägnats åt tvättning, fortsatt påsyning av märken på scoutskjortan och besök av Emelie för att fixa med närvarokorten och bara prata! Mysigt, missade dock att bjuda på nåt.. sorry empa, dåligt av mig! Men berodde nog mest på att jag mått dåligt till och från under dagen och inte haft nån stor matlust. Men trevligt var det i alla fall. :) Och snart åker vi till Kenya med!!

Blev sen en cykeltur till maxi för att handla, gissningsvis sista gången innan jag åker, och därefter en enkel kvällsmat i form av pizzamackor. Dock är matlusten fortfarande väldigt dålig, så kunde inte äta mycket ändå.. Jobbigt, fattar inte vad det beror på?. Sitter nu och kollar på fotbollsmatchen mellan Nederländerna och Uruguay. Fast får erkänna att jag börja kolla först vid nio, först allsången ju, kunde inte missa trots att kvalitén på programmet inte är så stor längre. Men sen...var det bara tvunget att byta. Hejjar ju trots allt på NL, då inte Sverige är med. Och nu vann de matchen!
       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: Alina

Ska du se fotbollen ikväll? =)

2010-07-11 @ 17:16:06
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0