Midsommarafton

Då är det visst midsommar idag.. Och om några timmar (2) blir jag upphämtad av John och Tobbe och åker till Tocken. Första gången jag inte firar midsommar med mina härliga vänner :(, fast blir nog kul idag med. J:s vänner är trevliga de me (iaf de som jag träffat). :)

Sov dåligt i natt dock, så känner mig inte helt på topp. Eller sov bra fram tills jag vaknade av magont och illamående vid halv sex och fick panik av att ligga ner, sen tog det nog en timme, med en massa vatten, riskakor och panodil innan jag kunde somna igen. Och nu är jag fortfarande ganska ur stämning, min mage gillar som vanligt inte att samarbeta med resten av kroppen. Men får se hur det artar sig, ska in i duschen nu och sen packa ihop det sista och sen får magen bete sig som den vill (nästan). Men påverka dagen ska den inte göra, förutom att det nog blir lite lugnt med drickandet i början. Alkohol och en kropp som är osamarbetande går inte så bra ihop.

Nä, duchen nu så att jag är klar ner J o T kommer vore kanske bra.

Trevlig Midsommar!!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0