skor :)

Så har man tvättat och därefter varit på stan och köpt de där skorna som jag hittade igår (se lite längre ner) och hämtat ut mitt impregnerade myggnät på posten. :)

Har tyvärr fått extrem huvudvärk i eftermiddag, så mitt tänkta städande får vänta ett tag känner jag. Så länge blir det nog titta på en film och hoppas att huvudvärken släpper under tiden. :) En kopp kaffe ska jag nog med ha, kom nyss på att jag inte druckit nåt kaffe än idag, så det kan ju vara en orsak till min huvudvärk. :( 

De senaste skoinköpen; de ljusa köpte jag för några veckor sen till examen och de mörka är de jag köpte idag. gillar detaljerna på de mörka.

Och så fick vi med dagens outfit med, inte så ofta det händer :) (mitt vänsteröga blir alltid konstigt på bilder den senaste tiden..)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0