stan med bankbesök och hittat nya favoriter :)

Såg nyss att mitt inlägg jag skrev igår inte hade publicerats.. Lite irriterande, men men inte värre än att det publiceras två inlägg på raken nu istället. :)

Kom hem från stan för knappt en timme sen efter att jag varit på möte på banken och pratat lite erbjudande och ekonomi överlag. Blir ett besök igen nästa vecka för att kolla över mina pensionsfonder, vilket känns helt galet konstigt, men samtidigt så ska det göras. Fast avvaktar nog ett tag till innan jag börjar spara mitt egna, känner att den ekonomin har jag inte just nu.

När jag ändå var på stan passade jag även på att gå en runda i några affärer, och så fick systemet ett besök för att ladda upp för helgen. Var nog mitt första besök på systemet på minst en månad, om inte mer.. ja, jag är inte så ofta på systemet precis, senaste gången måste nog varit innan valborg! Skulle även hämta ut ett paket på domus med mitt beställda myggnät i, men deras postsystem verkade ha lagt av just då. Så får bli en runda upp på stan imorgon istället.

Testade även lite sandaler när jag var inne på Din Sko, har ju nu... sådär ett år efter alla andra fastnat för stilen med "gladiatorsandalerna" som alla andra haft ett tag. Och hittade ett par i min stil idag, fast köpte inte dem just då, men nu kan jag inte släppa tankarna på dem, så får bli dit för att dem finns kvar imorgon. :) Annars får det bli en beställning på hemsidan tror jag allt. :P

Nu ska jag läsa lite i min bok, ur vulkanen mun, som jag läst till hälften i innan idag när jag satt på takterassen och njöt av vädret. =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0