tentatime

Om fyra timmar ska jag skriva tenta i SCM (strategic cost management) för andra gången denna våren.. och jag hoppas att det är den sista.. Ska göra allt för att klara den idag.. Gosh, nån gång måste min otur med salstentor sluta. Har ju inte varit ett magisterår på rosor precis, alla salstentor har gått åt skogen, fast en omtenta har klarats.. men har fortfarande tre tentor kvar att fixa och idag hoppas jag att denna går vägen. Räknandet är uppfriskat någorlunda nu.. räknade ju samma saker för ett år sen, nästan iaf, och så svårt är det inte, bara man inte blandar ihop formlerna. :S Sen det teoretiska..ja, det vettefasen. Men en del sitter och sen hoppas jag till stor del på att jag har samma flyt denna gången som förra på den delen. Satte ju hyfsat mycket poäng på teoridelen utan att ha pluggat mer än en dag då så nu borde det därmed gå vägen. Fast man vet aldrig med mig.. litar iallafall inte på min intuition längre för den har varit fel alla gånger än så länge.

Nä, tillbaks till anteckningarna nu! Håll tummarna för mig sen idag!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0