solen?

Den där solen som var utlovad idag med, verkar lysa med sin frånvaro. Alltid har man lika mycket otur, när jag väl är ledig och kan njuta av vädret och inte behöver vara inne, så är det molnigt istället. :( Åh, jag som vill ha lite sol så att man kan lägga grundbrännan till Kenya. Men någon dag måste det ju vara vettigt väder även när jag är ledig.

Iofs är det ganska så bra med lite mulet väder också eftersom då kan jag ju istället ägna lite tid på stan, har lite småsaker att fixa, plus är nog dags att börja fixa lite till kenyaresan. Och måste införskaffa mig en ny regnjacka då mina gamla inte är så resistent mot så mycket regn längre! Så en ny regnjacka kan vara bra!

Ska nog ta mig till Åhus senare ikväll med så jag är på plats till imorgon bitti, alltid skönt att kunna sova iallafall en kvart längre på mornarna när man ska jobba. ;)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0