Härligt väder!!

Åh, vilket fantastiskt och underbart väder det är idag.. och vilken tur att jag tentapluggar idag. Det gjorde ju att jag kunnat sitta ut på takterassen och balkongen och faktiskt kunnat njuta av vädret. För det går ju alldeles utmärkt att sola och tentaplugga samtidigt. Annat är det att skriva uppsats, funkar inte lika bra att sitta i solen då.

Dock fick jag ge upp nu, börjat ta ordentligt på armarna och bröstet och eftersom det är svårt att ligga på mage och sola på en balkong, eller det går, men är ju inte det skönaste. Så gick jag in istället. Men har iaf börjat lägga en grund nu, och på den ska det sedan bli solbränna så att jag har en ordentlig grund tills jag åker till kenya. Lär inte vara så svårt med tanke på hur snabbt jag blir solbränd. Har suttit ute sammanlagt två timmar idag och redan är solbrännan på god väg! =)

Nu ska jag fortsätta tentaplugga, sen får det bli en runda till stan för att köpa batterier och bläckpatroner. Miniräknaren påstod att det var låg nivå på batterierna och vill ju inte riskera att sitta utan batteri på miniräknaren imorgon. Dock är det studenternas skattjakt i stan idag så frågan är om man vill ge sig ut i trängseln som lär bli. Fast är samtidigt kul att kolla på alla utklädnader. :)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0