helgen

Har haft en väldigt varierad helg. Åkte hem till familjen och Åhus i fredags eftermiddag, där kvällen spenderades framför tv:n och bröllopskonserten från Konserthuset i stockholm. Helt underbart att se och ögon tårades där i slutet då barnkören kom in. Så härligt att se på. :)

Igår var det jobb på vandrarhemmet som gällde från halv åtta till ett, sedan hem till föräldrarna. Där det blev lite lunch och kaffe ute på altanen i solen. Därefter in mot stan och hemåt igen för att duscha, byta om och vänta in John som var på väg från Lund. Och självklart samtidigt kolla på bröllopet! =) Som var helt fantastiskt och underbart att se på. Men så är jag en som älskar allt som har med romantik att göra och har sjukt lätt för att bli rörd med...
Kollade även på kortegen och en del av båtfärden innan vi gav oss av mot Glimåkra och Sigges 25-års- /examensfest. Som var väldigt trevligt och kul som vanligt när man umgås med härliga vänner! =) Väl hemma igen i natt så gick jag från att vara trött till en övertrötthet deluxe, så höll både mig och J vaken i ett antal timmar (fast han blev också övertrött efter ett tag :P).

Idag blev det ganska att man sov bort halva dan, eftersom vi somnade väldigt sent... eller tidigt imorse, beror på hur man ser det ;). Därefter begav sig J tillbaka till Lund för att spela golf och själv tog jag mig till Åhus för att lämna tillbaka bilen och äta god mat hos familjen. Grillad röding, färsk potatis och mammas dill-creme fraiche sås. Så gott!

Nu ska jag kolla på vidare på en av mina favoritfilmer, This is it, som går på trean ikväll. :) Dock är det lite skillnad att kolla på den på tv mot att se den på bio. Ljudet och effekterna tappar sig lite kan man påstå.
       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-06-21 @ 21:38:48
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0