på gång :)

Så har jag äntligen tagit tag i att köpa mig ett träningskort, och därmed finns det ingen återvändo längre (varför det nu skulle finnas det?). Nu ska det tränas i tre månader till en början med, o är ju mitten av mars nu så blir fram tills mitten av juni, perfa! Sen är det ändå sommar och därefter ska tre veckor spenderas i Kenya så då blir det inte mycket tränat ändå!

Blev ju även träning, i form av danspass och som jag längtat efter att få hoppa o studsa och få koregrafi. Var lite ringrostig i början, men det släppte ganska så snabbt och sen gick det hyftast för att vara första gången jag tränade det passet. Nästa som ska tränas blir nog ett aerobic pass på måndag. Lika bra att satsa på det roligaste direkt, så man kommer in i det! Fast kan tänkas bli ett medelpass redan imorgon, får se hur det passar i min planering. :)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0