seg fredag

Vilken seg start denna dagen fått då. Är grått och mulet ute så man blir ju inte så pigg av vädret precis, och trots att jag har artiklarna och anteckningarna bredvid mig och dokumentet öppet så har jag inte skivit nåt alls än. Står verkligen still i huvudet på vad jag ska skriva. Noll motivation kan man påstå.
Funderar på att ta mig ner på stan en runda istället och passa på att posta mitt brev och få lite friskluft och sen får det bli plugg när jag kommer hem istället. Hoppas man har fått lite mer motivation till dess. Annars är det nästan att man ska ta sig iväg till bibblan istället, dock lite jobbigt eftersom jag behöver skriva på grupparbetet som prio ett idag.
Ajja, blir nog bra, ner en runda på stan nu iallafall.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0