tentaplugg och helgen

Ny vecka igen... denna veckan med fokus tentaplugg. Har två tentor om en vecka så denna veckan är det post enron plugg och strategic cost management plugg omvartannat. Med lite mer fokus på den ena än den andra, så att jag iallafall sätter den ena av dem denna gången.

Helgen som var spenderades ju med familjen i en bil till och från Motala och såklart ett dygn i Motala. Var trevligt, även om det där med att umgås med familjen 100% en hel helg är lite påfrestande i slutet. Men moster som skulle fira sin 50-årsdag så då står man ut. :P Åh, vilken god festmiddag det var.. tre rätters lyxmiddag typ med såå god mat! Inte mycket som slog den alltså! =)

Men nu ska jag bege mig mig till friskis istället. Aerobic på planeringen! :)

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0