tisdag

Idag har det varit städdag till max. Körde storstädning i lägenheten inkluderat dammning. :) Så nu är här rent och fint för ett tag igen. :) Sen har det varit Åhus ikväll, middag hemma hos familjen och därefter till att cykla till scouterna. Usch för att cykla när det är minusgrader säger jag bara.. Iallafall i längre än fem min. Svinkallt, framförallt när man skulle cykla hem sen. Men överlevde iallafall och fick i mig en kopp te hemma i åhus innan det var dags för att ta sig till busshållplatsen och stan igen. Dock lär jag ha träningsvärk i låren imorgon. Mammas cykel är i helt fel höjd för mig, alldeles för låg, så får sjukt ont i låren, höfterna och knäna när man cyklar på den. :S Men orka ändra när man bara lånar den för en kväll.

Annars har jag farfar mycket tankarna nu. Han föll ihop i söndags för att benen bara veks under honom, så han ligger på sjukhuset sen dess och ska opereras imorgon då det var ett muskelfäste eller nåt som hade gått av. Så är inte lite att man tänker på honom nu.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0