the weekend

Har blivit en helhelg i Lund denna helgen, med en del plugg, massa mys och lite fest.

Åkte ner i fredags vid lunchtid efter mitt wsj-morgon/förmiddagsmöte med några på kommunen. Sen blev det grupparbets-skrivande till fyra-tiden och därefter lite eget plugg på biblioteket tills J kom hem vid fem, och därefter en mest slapp kväll.
I lördags blev det mest slappande under dagen med undantag för en runda ner till lunds centrum för att besöka systemet för att ladda upp för kvällen, och sen lite plugg på eftermiddagen som mest gav spånande inför vad att skriva i inlämningsuppgiften som var till idag. Men sen blev det lite mer tempo på kvällen då det blev fest med lite korridorsfolk o annat folk, först på sparta och sen på delfi. Härlig och rolig kväll och kul att få träffa lite av J:s vänner, utöver de man träffar i korridorsköket. =) Blev dock en ganska lugn kväll för mig med ganska sparsamt drickande då jag hade en pluggdag framför mig på söndagen, vilken iofs blev ganska sen, då jag kom igång ganska sent. Men den hade nog, kanske, blivit ännu senare om jag varit bakis. Nu satt jag med inlämningsupppgiften till tolv igår kväll innan jag kände mig klar. Seg söndagskväll helt enkelt, men men, förhoppningsvis blir det godkänt med, även om jag skrev några meningar för långt och därmed lämnade in två sidor och inte en.. :S

Idag var det sen dags för assignment 1 i strategic cost management kursen med case-diskussion kl kvart över åtta imorse, och därefter föreläsning och PMs inlämning i Post Enron kursen. Var en ganska skön känsla när man väl slutade och visste att två saker är avklarade och går att bocka av från att-göra-listan. Bara ett grupparbete, en opponering, en presentation och två tentor kvar nu innan det är uppsats-dags. Är inte för inte att man får lite ångest när man listar det så... :S Tur man inte gör det så ofta!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0