Onsdag

Inte så effektiv pluggdag idag heller.. attans.. har iofs fått mer gjort än igår, men ändå inte så mycket som man skulle velat. Måste sätta mig och göra en ordentligt tidsplanering känner jag så att det inte blir en repris av höstens tentor.

Det som däremot blivit av var fikabesök av pappa och mamma i eftermiddag, alltid trevligt. Sen kom ett mycket välkommet brev med posten idag med. Skickade i förra veckan in en ansökan till H.K.H prins carl gustafs stiftelse, om bidrag till min kenyaresa. Och idag fick jag ett brev med beslut om att jag får bidrag och att det utgör 40% av reskostnaden. Yej!! Tack så jätte mycket säger jag bara! =) Var verkligen mer än vad jag kunde tänka mig att jag skulle få så blev tokglad! =) Har bara 10 000 kvar att betala själv nu, så det är skönt, inte lika svårt att komma upp i som ursprungskostnaden.

Blev även en liten promenix nu ikväll, för första gången på länge. Kände att lite frisk luft och ny energi inte var fel innan sista pluggrycket för dagen. Och imorgon är planen att jag ska komma igång med min träning igen. Som bara legat nere i ett år nu.. så är ju på tiden! =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0