jäkla dag

Usch, vilken kassdag rent ut sagt..

Begav mig mot Lund imorse efter att jag missat det tåget jag tänkt med en halv minut.. och fick därmed vänta en halvtimme tills nästa. Väl i skolan sen var det tänkt att jag skulle möta upp några kursare och diskutera lite artiklar med dem, men hittade dem inte på skolan då jag blev en halvtimme sen o hade inget nr till dem heller... så satte mig i biblioteket för att plugga istället. Sen var då planeringen att jag skulle sitta o plugga till J slutade sitt seminarie vid fem o möta upp han då.. men nä, vid halv ett eller nåt så får jag veta att han glömt bort en sak han skulle göra ikväll så kan inte ses bara för det. Tack för den, innebar ju därmed att jag tagit mig till Lund helt i onödan! Blev smått irriterad och sur och sen har dagen mest varit kass efter det. Fick iofs en hel del gjort i mitt sammanfattande för ena kursen, men det kunde jag lika gärna gjort här hemma, eller iallafall på krstds bibliotek. Så att åka till Lund med allt vad det innebar kändes himla onödigt!

Appråpå allt så har jag dessutom fått en faktura idag på bredband från det företaget som jag först när jag flyttade in här beställde ifrån, men som aldrig kom igång och som jag sedan ringde för att säga upp, men då fick höra att jag inte fanns med i nåt kundregister.. Så gissa om jag blir förvånad när jag får en faktura på bredbandet då. Speciellt eftersom jag ska ha en annan leverantör nu, vilken jag fick faktura från i förra veckan.. Jisses, vad förvirrat det blev nu. Men får väl ägna nån del av morgondagen åt att ringa lite samtal och försöka få rätsida på det. För två fakturor från två olika leverantörer tänker jag verkligen inte betala! Är väl inte ens möjligt att ha två bredband samtidigt? Så jag får inte riktigt ihop det! Åh, vad jag hatar strul!! Å framförallt kristianstad stadsnät, har inte blivit mycket rätt med dem precis...
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0