träning och taco-buffé = fredag!

Dagens träningspass aerobic/dans var riktigt härligt, men sjukt jobbigt! Fast disco.. nja, mer nutida dansmusik om man säger så och det är inte vad jag förknippar med disco. Men, men, roligt var det iallafall.. Attans att jag missar/inte har tid att gå på aerobic-passet på måndag. Det är ju trots allt min favoritträning, även om utbudet på det inte är så stor :(

Efter 70 minuters passet var över va det snabbt hem och hoppa in i duschen och sen göra vid sig på tio min innan jag skulle ge mig iväg upp på stan för att möta Madde. Tack och lov (för ovanlighetens skull ;) ) var hennes tåg 15-20 min försenat så blev till och med att jag fick stå och vänta lite istället. Men har nog än en gång slagit mitt rekord på att duscha och göra mig i ordning efter en träning. En halv timme allt som allt, från att jag kom innanför dörren till att jag gick igen. =) Japp, det går när man vill, haha!

Sen blev det som sagt en liten afterwork med Madde, satte oss på o'learys och åt deras taco-buffé. Mmm, gott gott! Dessutom är taco-buffé ett stående koncept för oss sen kalmartiden, så passade ju bra även i Krstd nu när M är hemma på besök! =) Mysigt att få träffas med och snacka av sig lite, o uppdatera sig. Blir långt mellan gångerna nu. :( Satte även en eventuell datum för ett kalmarbesök för mig, så får bara hoppas att det passar för oss båda då. Och kanske även för några andra. :)

Nu ska jag ta mig en kopp te och en knäckis och sen blir det sängen för min del. Imorgon ringer klockan senast halv nio och sen blir det upp och plugga hela dagen fram tills J kommer. Så får jag äntligen träffa min älskling igen. Gosh, snart två veckor sen sist.. way too long!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0