dröm om mat och lite annat

Inatt drömde jag om korv stroganoff, eller rättare sagt att vi var på läger och jag hade hand om några scouter som skulle laga korv stroganoff, men som de gjorde blev det totalt fel. Men varför drömde jag om korv stroganoff av alla maträtter liksom? Och bara för det känns de som att det luktar korv stroganoff i lägenheten med. What?! Men det måste iofs vara purjolöksdoft från min soppa igår som snarare fortfarande finns i lägenheten.

Igår blev en hyfsat effektiv dag trots morgonens irritation. Pluggade på tåget ner till Lund, sen blev det lunch med Linda, Josse, Mattias och Christoffer i skolan innan sista föreläsningen i Strategic Cost Management kursen. Efter den timmen blev det ytterliggare lite tentaplugg i skolan ihop med Kalle, Athar o Max. Och dagens samtalsämne var ju självklart de kommande två tentorna och hur alla längtar till tisdagkväll! Haha, härlig situation våra lärare satt oss i. Två tentor dagarna efter varandra gör att alla bara har massa ångest just nu typ, men gav också lite lugn av att alla känner likadant inför dem just nu.  =Man behöver ju inte känna sig ensam om att vara mer förberedd för den ena än den andra.

Igår kväll blev det danspass träning igen. Konstaterade att jag kände mig ganska så förvirrad på träningen igår. Hängde inte alls med lika mycket igår som gången innan. Men gick ändå ganska så bra. =) Sen blev det till maxi direkt efter för att handla. Hade helt slut på det mesta så en veckohandling passade bra. Därefter blev det en sen middag., är verkligen inte ofta jag äter middag halv tio på kvällen.. men igår blev det så och lite då och då går det bra. Körde inte på så mäktig mat utan gjorde potatis och purjolöksoppa. Passade faktiskt mycket bra att äta sent på kvällen. :)

Idag är dagen hyfsat planerad, allt kommer gå i ett känns det som.
- Först och främst tentaplugg såklart
- som ska varvas med tvättande mellan 11-14.
- Sen är det ett temapass med disco (kan bli kul!) inplanerat kl 17 =), japp, börjar äntligen komma igång med träningen igen! :)
- och ikväll blir det en kväll med Madde som kommer till Krstd vid sju! =)

Kort och gott en ganska bra dag hoppas jag på! :)

       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: Josefine

HJÄLP? :D

2010-03-19 @ 16:16:43
URL: http://pinksnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0