Uppsatsen är igång

Tentan igår gick över förväntan, fast är inte så svårt när man går dit med inställningen att "jag går dit och chansar på att det kommer rätt frågor och i annat fall så har jag iallafall gjort ett försök". Så när jag kunde skriva på alla frågor utom två delfrågor så är det över förväntan.. Fast sen är frågan om jag är godkänd.. tror inte det! Men man vet ju inte.

Gårdagskvällen spenderades sen hos en trött pojkvän.. bokstavligt talat, han sov när jag ringde efter tentan och sen somnade han igen vid halv nio på kvällen och sov i ytterliggare nån timme. Trevligt sällskap man hade.. haha. Men bra att tisdagskvällar har typiska tjejprogram på tvn: Desperate Housewifes och Cougar Town, då klarar man ju sig ändå hehe! =)

I förmiddags var det sen dags för första uppsatsmötet, vilket gick bra för vår del, fick bra tankar från våra handledare och det verkade som att de tycker att vi har ett bra ämne, annat än för någon annan grupp som de var lite mer sketiska mot tankarna! Så skönt! :) Satt därefter och började skriva och diskutera lite då vi har första inlämningen på tisdag, skönt att komma igång direkt dessutom. Är ju en fördel att vara i fas i början plus att vi fått lite tidsplanering fram tills juni, som vi konstaterade innebär att vi har ungefär 8 veckor på oss, iallafall om vi vill vara klara lite innan sista deadline-dagen.

Ikväll var tanken att jag skulle träna men orkade verkligen inte, då jag är såå trött efter lite för lite sömn i natt. (nackdelen med en pojkvän som blir pigg lagom till en själv blir trött). Så tyvärr blir det nog ingen träning alls denna veckan eftersom jag ska grilla utanför sparbanken i åhus imorgon och på fredag kväll till söndag befinner jag mig i Åhus scoutstuga för nattatjofräs. =) Ajja, får bli träning på måndag istället förhoppningsvis, eller ett pass på söndagkväll.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0