ännu en helg passerat

Kan bara säga ajj, min höft! Har plötsligt ikväll fått jätte ont i den. Dock är frågan vad det är som hänt, men lite svullen är den me så hoppas bara på ingen inflammation. :( Men får vänta och se hur det artar sig.. Kan ju även vara att jag överansträngt den på nåt vis, t.ex. burit en lite för tung väska på ena axeln, och då bör det vara lite lindrigare.

Helgen har i alla fall spenderats i Lund, än en gång, fast hela helgen är lite fel att påstå då jag åkte ner först i lördags eftermiddag. Sen spenderades kvällen i Malmö på inflyttningsfest, som sedan skulle resultera i lite impulsiv utgång, men istället blev lite borttappande av pojkvänner och två Annor smått lost in Malmö, så var mest gående och sen väntande ute i kylan på att de skulle möta upp oss igen. Insåg iallafall att södervärn har jag noll koll på! Men nån gång ska man nog få koll på Malmö i helhet också. Kan ju hoppas på det. :) Men kvällen var rolig och trevlig och ännu fler bekantskaper blev det.  :)

Roligaste bilden från kvällen.. lite full pojkvän o ännu konstigare bild på jakob o thomas, hehe. :P

Igår blev det inte många knop gjorda förutom en lite promenad på kvällningen när min jobbiga huvudvärk (migrän) äntligen hade försvunnit. Är verkligen inte mycket till sällskap när jag har migränhuvudvärk, vilket J fick erfara, men inte mycket att göra åt det.

Idag var det sen dags för ännu ett seminarie i Post Enron-kursen som oxå innebar att det var vår grupps tur att presentera vårt PM. Vilket gick bra.. fast var inte så svårt att få det bra efter de småkatastrofala presentationerna som vissa hade i torsdags. Därefter blev det två timmars spenderande i skolan med lite lunch och artikelläsande innan det var gruppmöte med min andra kurs grupp. Lätt jobbigt att försöka hitta tider när man kan ses när alla i ens grupp läser olika kurser, så då får det bli lite väntan ibland. Som tur är har man ju hela tiden nåt man kan plugga på så tiden kan man nyttja hur som. :) Dock var jag hemma i Krstd först vid fem så blev en lång dag igen.
Så det tilltänkta tentaplugget blev det dock inte mycket av idag. Däremot ska det bli det imorgon, bara två veckor till tentorna nu, så bäst att sätta igång och plugga till dem!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0