vart tar tiden vägen?

Jaha, då var det onsdag igen.. är sjukt vad dagarna går snabbt. Innebär ju att det bara är två dagar kvar till helg och sen ny vecka igen efter det. Gosh, tentorna börjar verkligen närma sig nu!

Idag blev det självklart att jag råkade sova lite för länge me, vaknade vid nio och tänkte då, att det var ju bra.. men sen lyckades jag somna om igen och nästa gång jag vaknade var kl elva. Not good, ännu en segstartad dag då ju. Men får väl bara bli att jag sitter med tentaplugget ikväll oxå. För nu ska jag verkligen komma igång. Igår blev det lite gjort, men inte alls så mycket som behövdes.. Kom igång först vid två-tiden och därmed hann jag inte så mycket eftersom jag skulle åka till Åhus sen vid fem.. Känner att jag behöver diciplin och ny motivation, och ganska så mycket med! 

Nåt som jag däremot börjar bli motiverad för är att komma igång med träningen. Fast lutar nog åt att det blir friskis trots allt, såg igår eller i förrgår att de har ju sänkt sina priser så nu är det faktiskt det billigaste stället att träna på.. Och just nu så är det nog det ja prioriterar. Iallafall så länge jag har ganska så begränsad ekonomi. Så ska nog försöka komma igång med min träning idag eller imorgon. Bäst att passa på när man känner sig motiverad. =)

Men nu blir det till att sätta sig och läsa lite artiklar och sen skriva lite på grupparbete. Sen kommer pappa vid halv tre för lite fika. :)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0