97 sidor uppsats (och då är den inte ens klar)

Fick precis för mig att skriva ut vår uppsats som den är än så länge för att lättare kunna skriva analysen.. Men hur tänkte jag egentligen, vår uppsats är än så länge på 97 sidor med bilagor och allt.. Fatta vad tid det tar att skriva ut!! Tur att jag tog snabbutskrift och två sidor per ark.. då är det ju "bara" 47 sidor att skriva ut istället. Haha. =)

Ajja är mest förberedande för imorgon, tänkte bland annat ha nåt att göra på tåget till Lund, som det bär av till efter att jag varit på konfirmation i Vinslöv. Och appråpå det ska jag packa nu, tänkte ju åka direkt till Lund från Vinslöv, så gäller att ha med sig allt som ska med till Lund redan när jag blir hämtad vid tio imorgon förmiddag. Vilket innebär ombyte och lite festkläder, känns inte så rätt att gå i konfirmationskläder på karnevalen, också datorn och allt som rör uppsatsen eftersom det blir uppsatsplugg på söndag (vart är dock ovisst än så länge, alla skolans bibliotek och studiecenters är ju stängda p.g.a. karnevalen).

Nä, om man skulle packa och sen sova kanske. Äntligen kan jag ju få sova ut, så bäst att gå och gå och lägga sig senast tolv så att jag får minst 8 timmars sömn iallafall. =)
       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: Karon

hehe skulle ALDRIG kunna springa med ryggsäck, då skulle det nog bli en tid som jag inte kunde berätta ens för min undulat hhee

2010-05-31 @ 14:44:23
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0