ansökningar hit och dit

Så har man slängt iväg (skickat alltså) två jobbansökningar till konsult/ rådgivartjänster.. dock känns chansen att komma på intervju och få jobben minimal eftersom det är till två av the big four i Sverige. Men eftersom det är det jag helst av allt vill jobba med så ignorerar jag det och hoppas att det ska gå ändå! Ska få iväg minst en ansökan till de närmaste dagarna har jag tänkt. För nu ska jag försöka få ett jobb som jag vill ha. Är fortfarande lite osäker på det jag har på g. Mest p.g.a. att jag är lite osäker på att jag vill bli fast i krstd nu. Malmö/Lund hägrar mer känner jag, även om konkurrensen är större där med.

Har även fått iväg min ansökan till Värdebaserat Ledarskap ikväll, så nu är det bara telefonintervjun att vänta på, och sen hoppas att man kommer med på någon av de tre kurserna. Vill så gärna gå den!!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0