Lopp och uppsats

Sprang mitt första löp-lopp igår! Blodomloppet i Malmö där det blev 5,6 km (tror det va det?) på 32 minuter! Känns helt okej :). Gick dessutom bara en gång, efter 3 km så kom en galet lång backe så den orkade jag inte springa uppför hela, så blev ca 500 meters gående där. Men sen spang (eller rättare sagt joggade) jag resten, så är definitivt nöjd! Efteråt blev det god picknick med scouterna (vi var ca 30 scouter från skåne som hade anmält oss ihop) och sen vidare till en Pub med Mini, Jonas och Lolof för en öl (passa på när man är i malmö och det är löning samma dag).

Annars var det en heldag i Lund igår som resulterade i förlängd tid på uppsatsen, tack och lov! Hade blivit en väldigt kass analys och resultat annars. Dessutom ville inte min laptop-skärm vara med längre, spärrarna/fjädern/what-ever det är som gör att man kan ha skärmen i olika lägen har nog gått sönder eller nåt, så nu kan det inte stå alls utan att ha ett stöd bakom. Så idag har jag ringt asus-support så den kan komma iväg och bli lagad istället.

Passande att min älskade (eller ganska så hatade dator f.t.f.) ska gå sönder just nu.. mitt i uppsatsskrivandet! Men som tur är finns det datorer att låna, så nu är bara frågan om jag ska ta mig till Åhus ikväll och hämta en eller imorgon. Hur som ska jag iallafall först nu iväg och handla mat, börjar bli tomt i kylen kan man påstå.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0