kläder

Idag har det blivit transkribering av intervju och sedan en runda upp på stan. Skulle sätta in pengar på banken och sen blev det en runda på stan. Bland annat in på indiskan för att köpa ett par jättesöta ballerina skor som jag såg i torsdags och en söt och vårig sjal. Därefter vidare in på H&M där jag letade efter lite kläder till en kommande konfirmation om tre veckor. Hittade en fin, fin kjol men dock inget att ha till.. Men har ju tre veckor på mig att hitta något, så det ska nog gå det me. :) Är lite sugen på att köpa en ny kavaj också då mina gamla börjar bli lite små, förutom min svarta, men en ny ljus hade inte varit fel.

Sen blev det även lite nya träningskläder köpta, har inte köpt nya träningstoppar eller byxor på tre år typ så det behövs! Så därför blev det en ny topp på stadium och ett par nya byxor och linne på Intersport. Får ju passa på när man är på stan och har tid till att leta efter det man söker. Jag är ju ganska så kräsen på träningsbyxor, så det brukar ta sin lilla tid att hitta.

På väg till träningen i de nya träningskläderna

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0