vaccinationsdags

Så har man fått frukost i sig efter ännu en sovmorgon, äntligen har jag fått sova ut! Och nu borde jag verkligen ta och fixa i ordning mig. Ska vara på infektionskliniken om 45 minuter för min första vaccination (av tre tror jag det var). Är varken nervös eller spänd då jag inte har några problem att ta sprutor, däremot är det till viss del i tankarna undran om hur jag kommer må sen. Men hoppas på att det inte blir så mycket biverkningar.

Har smått ont i baksidan av låret idag.. eller rättare sagt så spänner det när jag går.. Gissar på att det är lite träningsvärk. Gick ju till och från friskis igår me så blev ju ännu lite mer benträning då.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0