tentatider..

Helgens utbildning del 1 var toppen, mycket givande och många trevliga människor som jag går utbilningen med, så känns som att detta kommer bli en bra utbildning. Inte för att jag förväntade mig nåt annat, men man är alltid lite spänd innan man börjat ny utbildning. Dock gick inte tågresorna allt för bra.. eller bra gick dem, men hade förseningar både upp och ner, så att nerverna låg på spänn av oro för att vi skulle hinna med våra byten. Men det gjorde vi, även om det blev till att springa på stationen i Katrineholm till vårt väntande tåg.

Annars är jag i tentatider just nu, så har inte så mycket tid över för bloggande. Statistikplugg och scouter tar det mesta av min tid för tillfället. Och sen ska man få in allt annat som att träffa pojkvännen, vänner, familjen och träning med. Så ja, bloggen får lida som vanligt. Men om en vecka har jag i alla fall statistiktentan gjord och har börjat jobba istället, så då blir det nog lite annat innehåll på bloggen skulle jag tro.


Måste avsluta med att säga grattis till Zarah och Fredrik som nu har fått sin son, och Molly som fått ett syskon. Grattis!!

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0