lördag

Är åter hemma i Kristianstad efter några dagar i Lund. Skönt... iallafall sett ur perspektivet att jag äntligen kanske kan få en natts sömn utan att sova dåligt, alternativt bli väckt av att en pojkvän nattpluggar och går och lägger sig x antal timmar senare än en själv + efterfest i korridor m.m. Har varit några nätter i rad nu med väldigt lite sömn med resultat extrem huvudvärk på dagarna, så behöver iallafall en natt med ordentlig sömn.

Efter mitt förra inlägg i onsdags gick dagen bara utför.
Fick ett irriterande tentaresultat, där jag var ett poäng från G, vilket vanligtvis inte händer, men för min del gjorde det tydligen det. :(
Sen hade jag sett fram emot ett skönt träningspass, men visade sig att den nya aerobicledaren inte hade det bästa passet precis, bara massa krångliga kombinationer av redan svåra steg, och inte mycket basic steg. Så hängde inte riktigt med, vilket gjorde att man inte fick ut så mycket av träningen, och var ju verkligen inte trött efter passet heller. Men, men vet iaf att jag inte ska träna det passet mer, alltid nåt!
Sen trappades det dåliga för dagen på med att jag senare på kvällen inte fick tag på J och sen när han väl ringde upp var det mest ännu mer ändringar av redan en vecka med massa ändrade planer. Inte så populärt hos mig när det redan var en och en halv vecka sen vi träffades förra gången, bortsett från en lunch ihop i förra veckan. Men efter ett långt sms och sedan därefter ett längre samtal mitt i natten så blev det omändring i J:s planer så att jag kunde bli på lite bättre humör igen och vi kunde ses i torsdags. Skönt när man har en pojkvän som lyssnar på en när man påpekar nåt och inte mår bra och sen försöker göra det bästa av situationen så att jag blir glad igen. *Like a lot*

I torsdags blev det till Lund för en heldag i skolan med grupparbete och föreläsning och sen hem till J. Igår hade jag återigen föreläsning och sen var tanken att jag skulle plugga. Men blev inte mycket av det utan mest slappande och en sen lunch innan jag skulle ta mig till Malmö för middag, trekamp och utgång med jobbet. Vilket var en mycket lyckad kväll, har extremt härliga och roliga kollegor. Gick förvisso inte så bra för mig i trekampen, speciellt inte på äventyrsgolfen, så vårt lag kom sist, men hade ju kul ändå!

Idag när jag väl var tillbaka i kristianstad, blev jag hämtade på stationen av familjen och sen blev det bil-letar-runda. Hittade inte så mycket men provkörde en bil som verkligen föll mig i smaken, men vill titta runt lite till innan jag bestämmer mig. Känns lite väl att köpa första man provar, även om den var nice. :)
       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det är helt galet där haha

nja känns mest kul/spännande liksom:)

2010-10-20 @ 10:38:54
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0