ibland hittar man det man letat efter

Har blivit lite shoppat både igår och idag, väldigt implusiv sådan, speciellt idag.

Igår blev det en runda inne på vårt röriga H&M som håller på att bygga om hela affären (måste vara mer än en månad sen de började med omrenoveringen). Men blev en stund där inne och provning av lite olika toppar, behöver lite nya nu när jag ska börja jobba, och fick med mig några av dem hem. Eller rättare sagt fick jag med mig en 3/4-ärmad topp (randig igen), en grå blus med knappar och knyt, en ny svart kofta och ett vitt bas-linne. Så nu behöver jag bara ett par nya snyggare byxor också (alltså inte jeans).

En av topparna jag köpte, fast köpte en vit, grön randig istället.

Idag efter att jag gått med pojkvännen till stationen blev det en sväng inom stan på vägen hem för att köpa en ny dagbokskalender för 2011 till min filofax, kände att det behövs till måndag med tanke på att vi ska lägga mitt schema då. Gick även inom Din Sko och helt otippat hittade jag ett par skor där som fick följa med mig hem. :) Så nu ska jag inte behöva bli blöt om fötterna längre på grund av att jag bara har tygskor, trasiga/slitna sneakers och slitna stövletter med hål både vid tårna och hälarna (har förvisso andra hela skor, men det är inte alltid som man vill gå i stövlar eller trekkingskor). Nu har jag äntligen ett par nya mellanskor med.. :)



De nya skorna. Gillar detaljerna. :)
       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: Sassa

Hej!

Mitt namn är Sassa, och jag jobbar med ett tv-program som går ut på att resa.

Vi söker alltså efter familjer och främst PAR som gillar att åka på semester, och som åker på typiska semestrar. I det här fallet vildmarkssemester/vandringssemester/scoutsemester eller dylikt.



Du verkar intressant! Har du partner/familj?

Vi skulle gärna prata med dig, ganska omgående. OM du tycker detta låter intressant =)



Vänligen, Sassa 08-50307867, eller maila mig på [email protected]

2010-11-10 @ 10:59:43
Postat av: ,

HEj är allt bra idag?:)



Just nu har jag en tävling på bloggen där man kan vinna ett presentkort till värde av 300kr från sumopix, tävlingen avslutas på fredag så än har du chans att delta om du skulle vilja ha chans att vinna!:)



kom direkt till tävlingen här; http://lavitadilovisa.blogg.se/2010/november/vinn-presentkort-fran-sumopix.html#comment

2010-11-10 @ 11:25:43
Postat av: ,

HEj är allt bra idag?:)



Just nu har jag en tävling på bloggen där man kan vinna ett presentkort till värde av 300kr från sumopix, tävlingen avslutas på fredag så än har du chans att delta om du skulle vilja ha chans att vinna!:)



kom direkt till tävlingen här; http://lavitadilovisa.blogg.se/2010/november/vinn-presentkort-fran-sumopix.html#comment

2010-11-10 @ 11:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0