borde ägna kvällen åt plugg

Varför kan man bara plugga ihop med vissa personer och med andra går det inte alls.. Trots att både jag och J har tenta nästa vecka så är det stört svårt att plugga ihop, om vi inte tar oss iväg till studiecentrum eller liknande. J kom hit igår efter att han hade jobbat och det är tur att jag pluggade igår eftermiddag, för idag har det inte blivit nåt plugg än. Förutom att jag satt och kollade igenom lite papper en stund. Men annars har det varit så mycket mer lockande att bara sitta och mysa och titta på tv. Ajja, har helgen till att plugga till tentan, vilket ändå innebär två hel dagar och sen har jag en halv dag på måndag efter jobbet, så det ska nog gå vägen ändå. Hoppas på det iallafall. :)

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0