Bit ihop eller bryt ihop?

Har haft en mycket effektiv förmiddag idag, som började med en timmes LUS-möte, sen motionsskivande till Tinget och därefter en runda till biblioteket för att förtidsrösta. Sen blev det hemåt igen för att äta lite lunch i form av havregrynsgröt och sen sätta igång och plugga statistik...

Vilket gick bra fram tills jag prata med J om min morgondag, därefter bröt jag lite smått ihop. Satt ett tag till och med och övervägde att hoppa av ett av mina scoutuppdrag, vilket är väldigt olikt mig att ens fundera på! Men är väldigt mycket just nu och framförallt imorgon.. många lösa trådar som ska lösas.. så stressen tar överhand just nu.
Men efter lite funderande samlade jag mig igen, och nu är jag nästan klar över min morgondag, eller har iallafall några alternativ på hur den ska lösas. Det enda som fortfarande är frågetecken över är hur jag ska ta mig till Sjöröd. Åhh, vad mycket lättare allt hade varit om man hade haft en bil nu. Snacka om att hela min morgondag (och helg) hade underlättats nåt otroligt då. Men, men löser sig nog, annars får jag väl lämna återbud på grund av tidsbrist. Som jag hade ganska så mycket av just nu ändå. Galet kaos liv kan man säga helt enkelt! Inte så konstigt att jag har extrema humörsvängningar ibland då. :S

Ajja, nu ska jag återgå till mitt statistikplugg, 8 uppgifter till att lösa innan jag får lägga ner för dagen. 

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0