regnjacka

I fredags fick jag min nya skaljacka som jag hade beställt från Naturkompaniet. Det blev en Tierra i Gore-tex och än så länge är jag mycket nöjd. Dock har jag inte fått testa den i regn än så vet ju inte hur den är då.. men gissningsvis lika bra då me. :) Ska iallafall inte behöva köpa ny regnjacka på några år nu hoppas jag.


Gick en runda på stan i Lund i förmiddags efter jag hade slutat och väntade på att jag skulle med tåget hem igen. Så passade på att gå inom Lagerhaus då det var ett tag sen sist och hittade massa spel där som jag inte sett innan.. eller är det bara jag som varit blind?! Hur som så fanns där roliga frågespel, bland annat det som Ida hade med till Kenya; M.I.G. - Mobile Intelligence Games. Ett mycket praktiskt frågespel då det inte tar stor plats och det är väldigt lärorikt samtidigt (som de flesta frågespelen) :). Fanns både Eco-M.I.G. och Mini-M.I.G. så köpte med mig det sistnämnda hem. Kan vara kul att ha. =) Är även sånt som är bra att ha som presentförslag om man inte vet vad man ska köpa till nån.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0