massa som gjorts

Har varit många dagar på andra håll än hemma nu ett tag så har därmed inte blivit så mycket tid till uppdatering här.
Åkte ner till Lund i torsdags eftermiddag och sen blev det ett försenat halvårsfirande (eller nio månaders beroende på vad man räknar) med J. Blev middag på en grekisk restaurang och sen promenad tillbaka i den plöstliga kalla kvällen. Helt galet vad snabbt det slog om från att vara varmt till att bli riktigt kallt väder. Hade sen myskväll resten av kvällen och segheten av den höll sen i sig till nästa dag med. Då det i fredags blev en riktigt slapp dag, det enda vettiga som gjordes mitt på dagen var typ en promenad, och pannkaksbak och sen på kvällen gjorde vi egen pizza (mha pizzakit, mmm..) och därefter blev det bio, kollade på Grown Ups, riktigt rolig film! Skön dag om än lite slö så att säga.. Men det är man värd ibland me.

I lördags blev det tidig uppstigning för båda två då J skulle iväg med sin bror och jag skulle ta mig tillbaka till Kristianstad för att sen åka vidare med familjen till IKEA. Passade på när jag för en gångs skull hade en scoutfri helg. Blev sedan lite shopping på Ikea för både mig och resten av familjen, och därefter åkte jag med till Åhus där det blev sista grillningen för säsongen på kvällen. :) Stannade sen i Åhus till söndagen då vi på eftermiddagen skulle ner till Simrishamn för att hälsa på farmor och farfar. 

I måndags var det sen dags för upprop till min statistikkurs, så blev till att gå upp vid sex för att vara nere i Lund till nio. Dock kändes det uppropet ganska så onödigt förutom registreringslappen som skulle lämnas in, allt annat var ungefär info om sådant man redan visste/ kan läsa sig till i informationsbroschyren för institutionen. Kände att det som togs upp är sånt som jag hört både en, två och tre gånger innan. Därefter har det varit föreläsning varje dag sen dess och sen lite scoutmöten på det. Så tiden jag varit hemma i denna veckan är inte så extremt lång. Men skönt det med iofs. :)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0