Träning, utbildning m.m.

Efter att ha spenderat helgen hos älsklingen i Lund så blev det tillbaka till Kristianstad igår igen. Skönt att vara hemma lite med även om jag trivs att vara hos mitt hjärta. Dock är det lite påfrestande att vara två på så liten yta (18 kvadrat) en längre tid. Så uppskattar verkligen när jag kommer hem till mig själv igen och mina 43 kvadrat. =)

Igår blev det sen tvättande och därefter till friskis för att träna ännu ett aerobic pass, gillar att de ger två aerobicpass i veckan nu. Så kan man träna sin favoritträning lite oftare igen. Ska bara se till att köpa nya skor snart med, de andra börjar bli lite gamla och inte minst tappa sitt grepp. Glider runt som bambi på hal is ibland känns det som, INTE OK! Så nya skor är prio ett på inköpslistan nu!
Efter träningen blev det hem för en snabb dusch innan det blev iväg igen för att cykla till maxi och handla innan de stängde. Nästan tomt i kylskåpet, så gick inte att skjuta på precis. Men hann både in och ut innan de stängde och dessutom med en kvart tillgodo.

Sen blev det soffan med datorn i knät resten av kvällen. Läste mail och upptäckte att jag kommit med på Värdebaserat ledarskapsutbildningen (den engelska versionen dessutom då jag kom med på den som är i samarbete med finska scouterna). Vilket innebär ett besök i Finland i slutet på januari! Skoj! Och eftersom jag kom med på utbildningen blev det till att skriva ihop en fin ansökan till kåren om att de ska betala min utbildning. Bara hoppas att den går igenom på styrelsemötet ikväll med, inte för att jag tror att det ska vara några problem precis. :)


Idag var det upp vid åtta för att sen vara på barnmorskemottagningen kl nio för nya preventivmedel. Fick en jättebra barnmorska än en gång (för fjärde gången), gillar! Och för första gången på 5 år så blev det byte av p-piller för min del, eftersom jag haft väldigt mycket humorsvängningar och ångestkänslor och sånt det senaste halvåret så ska vi testa om nya p-piller kan göra att de minskar. Hoppas så, gillar inte att jag är så lättirriterad som jag är nu. Så får hoppas att de nya som är desto dyrare är bättre.

Nä, ska fixa ihop lite lunch nu då det snart är dags för mig att bege mig till Lund igen för ett obligatoriskt datorpass. Sen är det vidare till Åhus för styrelsemöte. Fullt upp som vanligt ja!
       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Bra blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-07-20 @ 06:44:49
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0