intervju och new training-shoes

Fick ett roligt (eller glädjande är kanske mer rätt ord) samtal idag från Bredablick där jag sökte jobb för sådär två månader sen. De hade fått ett gott intryck av mig när jag var på intervju hos deras systerbolag för några veckor sen, och nu hade de ett annat jobb med mig i åtanke för. Kan ju bli bra det här... får se på fredag. :)

I övrigt började dagen med föreläsning i Lund, det börjar bli förvirrat nu, och då har jag ändå gjort detta innan. Stackars dem som är helt nya på allt. Måste nästan vara ännu mer förvirrat för dem. Väl hemma igen blev det upp på stan för att leta träningsskor, och blev till och med shopping av ett par. Finally!Bara sådär ett-två år efter jag började fundera på att köpa nya. Hittade ett par reebok dmx på team sportia som hade det jag letade efter (hög sko, och stötdämpning). Passar bra att jag strax ska iväg och träna me, så kan man testa dem och se hur de är. :)

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0